agencja interaktywnaCentrum Promocji Informatyki 6 sierpnia zorganizowało Forum Marketingu Internetowego. Wysoka skuteczności działań oraz łatwa mierzalność efektów powodują iż coraz więcej firm decyduje się kierować swoje działania w tym kierunku. Firmy, które do tej pory inwestowały w reklamę tradycyjną zaczynają się skłaniać ku internetowi.
Naprzeciw zainteresowaniom wyszło Centrum Promocji Informatyki organizując II Forum Marketingu Internetowego Maksimum Konwersji – nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line. Czyli jak promować się w internecie, jak agencja interaktywna wykorzystuje nowe metody dotarcia do użytkowników. Nieco nowych pomysłów oraz rozwiązań.

Główne tematy konferencji:
Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience – prezentacja Marcina Maja Dyrektora Zarządzającego os3 multimedia. Jak budować brand experience. Możliwości jakie daje FB w budowie marki. Prezentacja Marcina Maja pomimo iż skupiona była wyłącznie wokół FB była bardzo inspirująca
Słuchać czy manipulować– ulegać modom czy skutecznie się reklamować. Prezentacja przygotowana oraz przeprowadzona przez Jacka Wójcika doktora Katedry Marketingu SHG. Wystąpienie dotyczyło reklamy kontekstowej oraz behawioralnej oraz zachowań konsumentów w sieci. Według doktora SHG zdecydowana większość użytkowników internetu jest bierna, nie szuka, nie porównuje co należy odpowiednio wykorzystywać.
Dbase marketing to prezentacja przegotowana przez Wiceprezesa Zarządu ADV Konrada Pankiewicza. Niezbyt dużo ogólnych informacji na temat e-mail marketingu. Prezentacja nie przedstawiała informacji których każdy z nas nie mógłby znaleźć sam w sieci.

Augmented Reality – czyli ciekawostka a zarazem przechwałka i reklama agencji. Co można stworzyć jeżeli chcemy się wyjątkowo wyróżnić. Zdecydowanie brakowało tu informacji o na temat technologii tworzenia aplikacji, jej praktycznym wykorzystaniu.
Najbardziej rozczarowujący był niestety Bartosz Berliński z Max Roya informacji przedstawione na temat SEM były bardzo pobieżne. Zdanie na temat definicji konwersji oraz zdanie na temat ochrony marki w sieci.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.