Z przejawami fotografii użytkowej spotykamy się na co dzień jest to przeważnie fotografia reklamowa, a także fotografia wykonywana na określone często komercyjne potrzeby. Wielu osobom fotografia użytkowa nie kojarzy się z artystycznym podejściem to fotografowanej sceny, choć można spotkać się z takimi przejawami.

Do fotografii użytkowej można zaliczyć ponadto:

  • Fotografie produktu
  • Zdjęcia stockowe
  • Portrety reklamowe
  • Fotografię mody
  • Fotografie katalogową
  • Fotografię wnętrz np. panoramy 360 wnętrz.
(zobacz przykłady panoram 360 na www.virtualvisiting.pl)

Fotografia użytkowa, reklamowa ma za zadanie pokazać dany produkt w sposób atrakcyjny dla nabywcy, niejednokrotnie fotograf uzyskuje dużo lepszy wizualny efekt aniżeli ma to miejsce w rzeczywistości. Wszelkie zabiegi fotograficzne takie jak ustawienie odpowiedniego oświetlenia, tła, kompozycji oraz końcowa obróbka graficzna maja na celu przedstawić  produkt w sposób zachęcający do jego kupna.

Słaba jakość fotografii produktów szalenie wpływa na ich popularność.  Coraz więcej e- sklepów inwestuje w profesjonalne  fotografie produktów.  Oprócz tych wszystkich zabiegów fotograficznych, które zostały wcześniej można dodać jeszcze jeden a mianowicie umożliwienie nabywcy obejrzenie produktu ze wszystkich stron, oferując mu interaktywne zdjęcie produktu wymienione.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika