Masz problem z telewizorem Philipsa? Zadzwoń do konsultanta, który pomoże ci rozwiązać ewentualną awarię. Jeśli wskazówki telefoniczne nie pomogą, to do twojego domu przyjedzie technik.

 

Dział obsługi klienta firmy Philips uruchomił program Home Service. Oferta obejmuje posiadaczy telewizorów LCD Philips. Nowa usługa to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumenta.  – Chcemy nie tylko dostarczać produkty zaawansowane technologicznie i proste w obsłudze. Zależy nam także na wysokim poziomie obsługi posprzedażowej, dlatego na produkty Philipsa dajemy 2-letnią gwarancję, obejmującą zarówno koszty części zamiennych, jak i usługi.  Dla podwyższenia jakości naszych usług, przygotowaliśmy dla klientów ofertę Home Service – wyjaśnia Agnieszka Rębelska, marketing manager z TP Vision.

Jak działa Home Service?

W ramach powyższego projektu, klienci mogą zadzwonić do konsultanta, który postara się rozwiązać ewentualny problem dzięki zaawansowanym narzędziom diagnostycznym pozwalającym na zdalne sprawdzenie telewizora podłączonego do Internetu. Jeżeli to nie wystarczy, przeszkolony technik Autoryzowanego Centrum Serwisowego Philips TV może przyjechać do domu klienta. – Wtedy zdiagnozuje on urządzenie, naprawi je na miejscu lub w certyfikowanym serwisie – mówi Rębelska.

 

Wizytę serwisanta można umawiać w najwygodniejszym dla siebie terminie. Wystarczy tylko zadzwonić pod numer 022 397-15-04. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.