Wirtualny doradca, czyli TV Buying Guide pozwala „przetestować” każdy model telewizora marki Philips. Jak taka aplikacja działa? Na początek należy ją ściągnąć na telefon albo tablet z systemem Android lub iOS.

Następnie ze strony www.philips.pl należy wydrukować, na kartce A4, tzw. marker AR (Augmented Reality). Wydrukowany znacznik możemy umieścić w dowolnym miejscu, np. na ścianie, stoliku, w kuchni, pokoju.

Kolejny krok to włączenie aplikacji i ukierunkowanie smartfonu lub tabletu na marker. Wtedy na ekranie urządzenia wyświetli się wirtualny model telewizora w 3D. Użytkownicy nie tylko mogą wybrać jego rozmiar, ale zobaczyć także jakie efekty daje system Ambilight, który posiadają jedynie telewizory marki Philips.

Aplikację można pobrać bezpłatnie ze stron: Apple iTunes lub Google Play.

Informacje o TP Vision

Firma TP Vision specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i wprowadzaniu na rynek telewizorów marki Philips, firma operuje w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Rosji, Brazylii, Argentynie, Urugwaju, Paragwaju i części krajów z obszaru Azji i Pacyfiku. W naszej działalności łączymy dziedzictwo marki Philips w postaci innowacyjności oraz dbałości o wzornictwo z efektywnością operacyjną, elastycznością i szybkością działania firmy TPV Technology. Dzięki temu połączeniu dostarczamy na rynek zaawansowane telewizory o najwyższej jakości wykonania, odznaczające się łatwością użytkowania oraz eleganckim wyglądem, który wyróżnia się smukłością oraz zastosowaniem nowoczesnych materiałów. Dzięki telewizorom Philips firma TP Vision jest światowym liderem w obszarze rozwiązań telewizyjnych dla branży hotelarskiej. TP Vision, z siedzibą w Amsterdamie, jest posiadaczem wyłącznej licencji na telewizory Philips w wymienionych wyżej krajach; 70% udziałów w firmie należy do TPV, a 30% do mającej siedzibę główną w Holandii Royal Philips Electronics. TP Vision zatrudnia prawie 3300 osób w różnych oddziałach na całym świecie.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.