Ostatnio coraz modniejszym sposobem zdobywania nowych klientów w firmach staje się marketing internetowy. Zazwyczaj specjaliści zajmujący się promocją danej firmy w internecie do wyboru mają dwie drogi. Jedną z nich jest system reklam Google AdWords – czyli konfiguracja kampanii w której zazwyczaj płacimy za kliknięcie w reklamę klienta i wejście na naszą stronę. Drugą z nich – jest tak zwane pozycjonowanie stron czyli taka optymalizacja i zdobywanie linków do strony które sprawią, że dana witryna znajdzie się wysoko – najchętniej 1-3  pozycja na liście wyników Google. Oczywiście ani pozycjonowanie ani też kampanie AdWords nie są zajęciem łatwym i wymagają dużej wiedzy i ciągłego studiowania tematu by być na bieżąco i skutecznie prowadzić usługi marketingu reklamowego. Rzecz w tym,  by nasze działania spowodowały zamierzony efekt jednocześnie nie czyniąc szkody stronie klienta lub by prowadzona kampania była nie tylko skuteczna – ale i efektywna. Co rozumiemy przez efektywną kampanię ? Otóż kampanię która prócz dużej skuteczności jest także optymalnie skonfigurowana pod względem kosztowym. Zatem wybierając Agencję SEO SEM zwróćmy uwagę czy zatrudnia ona prawdziwych specjalistów czy też przypadkowych ludzi którzy z prawdziwym SEO niewiele mają wspólnego.

O autorze

3x latek. Parę zrealizowanych projektów, jeszcze więcej planów i marzeń na przyszłość. Wiele sukcesów, parę porażek- jak to w życiu.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.