Kluczem do długiego i owocnego istnienia na rynku hotelarskim jest właściwa promocja i reklama. W XXI wieku wydatki na rozreklamowanie obiektu wypoczynkowego mogą wynosić od kilkunastu do kilkuset tysięcy złotych rocznie. W jaką promocję inwestować?

Odpowiedź jest prosta: skuteczną. W erze telewizji i Internetu trzeba stawiać na nowoczesność oraz oryginalność. Dlatego podstawę reklamy naszego hotelu musi stanowić systematycznie prowadzona strona internetowa. Nasz hotel Zielona Góra powinien zachęcać zarówno elementem wizualnym strony, jak i tłem dźwiękowym. Warto więc zlecić wykonanie witryny profesjonalnemu grafikowi. Na stronie muszą się znaleźć podstawowe informacje odnośnie nazwy, lokalizacji, właścicieli i specyfiki obiektu oraz zdjęcia i filmy z nim związane. Im będzie ich więcej, tym większa szansa na zainteresowanie dużej liczby potencjalnych klientów. Turyści zwracają uwagę głównie na takie elementy, jak wystrój pokoju, atrakcje w okolicy, oferowane menu, dostępne udogodnienia. Korzystnie jest podać na stronie przykładowy jadłospis (z podziałem na śniadania, obiady, kolacje) wraz z cennikiem.

Bardzo popularnym motywem promocyjnym ostatnich lat jest tak zwany wirtualny spacer po obiekcie. To aplikacja umożliwiająca zobaczenie każdego pomieszczenia w hotelu w obrazie 3D. Na psychikę klientów dobrze działają również wszelkiego rodzaju oferty promocyjne. Oferujmy więc zniżki za wcześniejsze rezerwacje oraz dla grup powyżej 10 osób. Pamiętajmy, że nasza otwartość do klienta i profesjonalizm przejawiają się także w materiałach reklamowych. Warto więc inwestować w billboardy promujące nasze usługi w najbliższej okolicy oraz przy często uczęszczanych trasach. Noclegi Zielona Góra nie zawsze są bowiem planowane i nie raz możemy w ten sposób zyskać klienta z przypadku. Najlepszą formą reklamy dla hotelu są oczywiście zadowoleni goście. Dbajmy zatem o ich komfort i najwyższą jakość świadczonych usług, a na pewno jeszcze nie raz powrócą w nasze progi i polecą nas swoim znajomym.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.