PromujNoclegi.plW związku z pojawianiem się coraz to nowych obiektów hotelowych w Polsce, zachodzi konieczność poprowadzenia bardziej efektywnej kampanii marketingowej. Jest to wymuszone wzrastającą konkurencją. Dlatego też specjaliści od marketingu powinni poszukiwać coraz to lepszych i skuteczniejszych sposobów promowania obiektu. 

Warto postawić na reklamę hotelu w internecie. Jest ona znacznie tańsza niż reklama w prasie, telewizji czy na billboardach. Nie jest tak kosztowna, co pozwala hotelowi na poczynienie sporych oszczędności. Reklama w Internecie może być prowadzona na kilku płaszczyznach jednocześnie. Podstawą jest jednak odpowiednia strona internetowa. To ona jest wizytówką hotelu w sieci.

Witryna www hotelu 

Strona internetowa, ponieważ jest wizytówką hotelu, musi być atrakcyjna. Plusem jest, gdy odzwierciedla klimat prezentowanego obiektu. Niemniej jednak jej design nie jest najważniejszy. Największe znaczenie ma przede wszystkim jej użyteczność i funkcjonalność oraz atrakcyjność dla wyszukiwarek internetowych.

Bardzo ważna jest odpowiednia konstrukcja witryny. Nie może na niej zabraknąć zakładki z ofertą, galerią fotografii obiektu i pokoi, danymi kontaktowymi. Dodatkowym atutem jest informacja o samym mieście oraz proponowanych turystom atrakcjach. Doskonale w tej roli sprawdzi się film prezentacyjny.

Nie bez znaczenia jest również takie przygotowanie strony www, by była ona dostępna do odczytu na smartfonach oraz tabletach.

Pozycjonowanie obiektu hotelowego

By zagwarantować sobie wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych, witryna powinna dostarczać pożądane przez użytkowników treści. Istotne znaczenie ma również kod źródłowy dostosowany do robotów wyszukiwarek. Nie bez znaczenia jest również ilość linków kierujących na stronę internetową hotelu – tutaj jednak ważne jest to, by były to odnośniki wartościowe, pochodzące z cieszących się popularnością serwisów.

Promocja dzięki linkom sponsorowanym

Poza możliwością uzyskania wysokich pozycji w wyszukiwarkach, strategia marketingowa może obejmować również promocję dzięki linkom sponsorowanym, oferowanym przez Google. Taka forma reklamy jest niezwykle korzystna, ponieważ daje znaczne efekty, zaś koszt może być dostosowany do możliwości finansowych każdego hotelu (dzięki płatności za rezultaty).

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.