Świat się zmienia, a wraz z nim ewoluuje rynek i sposoby reklamy. Spoty w telewizji sprawiają, że jak najszybciej sięgamy po pilota. Wielu ludzi naumyślnie spóźnia się do kina, żeby tylko nie tracić pół godziny na atak przed-seansowych reklam.

Wielkie banery na ulicach coraz rzadziej przyciągają naszą ulicę, ponieważ zwyczajnie przyzwyczailiśmy się ignorować ich nadmiar. Ulotki rozdawane na ulicy to nie potrzebne nikomu śmieci, podobnie ich aktualniejsza wersja – reklamowe e-maile. Chociaż ta ostatnia forma idzie dobrym tropem – sięga do Internetu – to kolejna wiadomość w skrzynce pocztowej nikogo już nie przekonuje.

Strony internetowe są w dzisiejszych czasach wymogiem, klienci najczęściej szukają informacji o firmie i jej usługach właśnie przeglądając sieć. Powstał nienachalny i jednocześnie szybki sposób na ukazanie potencjalnym klientom swojej firmy w Internecie. Wystarczy zainwestować w dobrze wykonany film korporacyjny. Stosunkowo niedrogi, ze względu na swoją długość (30-120 sekund), może z łatwością zostać zrealizowany w ciągu jednego dnia. Niewielkie rozmiary gotowego pliku sprawiają, że stanowi atrakcyjne dopełnienie strony firmowej, lub prezentacji podczas targów i spotkań z klientami.

Bez reklamy nie istnieje żadna marka – jak powiada Roger Brown z „Łowców Głów” najważniejsze jest słowo na 'R’ – reputacja. Pozwólmy naszym potencjalnym klientom poznać nas z najlepszej strony – żadnych bezwartościowych e-maili, ani krzykliwych stron. Krótki, treściwy film zaprezentuje wszystkie nasze zalety i zachęci do skorzystania z naszych usług.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.