Restauratorzy już dawno przestali bagatelizować znaczenie internetu. Nawet maleńkie rodzinne przedsiębiorstwa restauracyjne i cateringowe, działające na bardzo zawężonym rynku lokalnym stawiają na promocję w internecie. Zjawisko to jest między innymi efektem bardzo dynamicznego przyrostu liczby aktywnych użytkowników internetu. Jak wynika z badań Gemiusa przeprowadzonych w końcówce ubiegłego roku (2008) średnio co drugi Polak korzysta z sieci, a użytkownikami bynajmniej nie są już tylko i wyłącznie ludzie młodzi, coraz częściej do internetu przekonują się czterdziestolatkowie i starsze grupy wiekowe.
A czego szukają internauci?

Oczywiście informacji, w tym informacji o restauracjach: tych znajdujących się w pobliżu miejsca zamieszkania, przykładem restauracje Zgierz, najbardziej nietypowych, najbardziej godnych uwagi, bądź ukierunkowanych na określoną kuchnię (polską, tajską, włoską.. inną).

Internet jest więc źródłem informacji, ale to też narzędzie do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki, budowania prestiżu restauracji oraz doskonałe źródło pomysłów dla restauratorów i ich klientów.

Restauracyjne strony www

Bez udanej komunikacji z klientem biznes nie istnieje. Jeśli klient przenosi się na platformę internetową, która jest dla niego wyznacznikiem trendów i podstawowym źródłem informacji, nieobecność przedsiębiorstwa w internecie generuje wymierne straty.

Biznes restauracyjny nie jest żadnym wyjątkiem, zwłaszcza że w biznesie tym sporo się dzieje, a sztuką jest nie tylko utrzymanie stałego klienta, który jak wynika z badań i tak dosyć szybko znudzi się każdym lokalem, ale przyciągnięcie nowej klienteli. Tę klientelę można zdobyć w internecie (patrz: restauracje Zgierz).
Dobrze przygotowana strona – zajawka jest jednocześnie magnesem przyciągającym uwagę i źródłem informacji o tym, czego klient może spodziewać się po lokalach takich jak restauracje Zgierz.


Z drugiej strony dynamika sieci daje spore możliwości co do stałego aktualizowania i unowocześniania treści, w ten sposób klient szybko zauważy wszelkie promocje, eventy czy inne wydarzenia w lokalu i związane z lokalem. Dodajmy, że wydarzenia te podnoszą atrakcyjność miejsca, zapobiegają wspomnianej już nudzie, stagnacji i poszukiwaniom czegoś nowego.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.