Osoby zajmujące się na co dzień  zawodowo tworzeniem różnego rodzaju treści na strony, blogi i portale internetowe, starając się o nowe zlecenia prezentują potencjalnym  pracodawcom tak zwane portfolio. Składają się na nie, udokumentowane osiągnięcia na polu działania danej osoby. Najbardziej czytelne portfolio to takie, na którym wskazane zlecenia zostały podzielone na odpowiednie kategorie na przykład: teksty seo, artykuły tematyczne, notki blogowe, wpisy na forum. Dzięki temu, potencjalny pracodawca będzie miał bardziej wyraźny obraz umiejętności oraz przekrój wiedzy jaką może poszczycić się dany kandydat.

Każdy kto stara się o pracę dziennikarza czy redaktora internetowego, powinien pamiętać jednak o tym, że  samo bogate portfolio to nie wszystko. Ważne by mógł się on pochwalić między innymi takim atutami jak: zawsze unikalna treść, ciekawe i nietuzinkowe podejście do tematu, wszechstronność oraz tak zwana lekkość pióra.  Wszystkie te cechy są cenione przez przyszłych pracodawców. Wskazują one też na to, że stanowisko redaktora czy copywritera zajmie właściwa osoba, z której pracy dany pracodawca będzie naprawdę zadowolony.

Dodatkowe atuty, na jakie zwraca uwagę potencjalny pracodawca, a jakimi może wyróżnić się przyszły copywriter czy dziennikarz internetowy to także: rzetelność, terminowość, fachowość i systematyczność.

O autorze

Dobre artykuły tematyczne, ciekawe informacje.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.