Jaka jest jedna z bardziej efektywnych form promocji i reklamy? Stosują ją firmy na spotkaniach biznesowych, stosują ją też sklepy pakując zakupy.

Poprawna odpowiedź to torby papierowe. Na firmowych spotkaniach podczas wręczania upominków zasłużonym pracownikom korzysta się z takich toreb. Natomiast zakupy zazwyczaj pakowane są do toreb reklamowych z logo sklepu, lub innym charakterystycznym dla niego akcentem. Do niektórych znaków firmowych jesteśmy tak przyzwyczajeni że z daleka potrafimy rozpoznać w jakim sklepie zrobiono zakupy. Świadczy to o dużej popularności jaką cieszą się torby reklamowe.

Wykonanie torby reklamowej

Zamawiając torby papierowe warto zastanowić się nad ich przeznaczeniem. Bo może chcielibyśmy jednorazową torbę promocyjną. Taka torba może być wykonana z tanich elementów. Co za tym idzie również jej cena będzie niższa. Jeśli chcielibyśmy aby torba, którą wręczamy (oczywiście wraz z upominkiem w środku) była wytrzymała, wykonuje się ją z innych elementów. Od przeznaczenia będzie zależał dobór materiałów, z których wykonana zostanie dana torebka. I tak jeśli papier ma być podstawowym tworzywem to warto zainwestować w papier kredowy. Może być błyszczący lub matowy. Charakteryzuje się dużą sztywnością i elegancją, dobrze się on prezentuje na takich produktach. Innym papierem często stosowany jest papier pakowy (w wersji brązowej lub białej). Torby reklamowe pokryte są z reguły drukiem. W większości wypadków stosuje się system CMYK o czterech podstawowych barwach: cyjan, magenta, yellow, black. Połączenie czterech podstawowych barw pozwala na uzyskanie wszystkich kolorów łącznie ze zdjęciami. Inną formą ozdabiania jaką stosuje się wykańczając torby papierowe jest naklejanie wyciętych czy wykonanych oddzielnie elementów. Mogą to być wszelkiego rodzaju siatki, koraliki, nitki czy papier. Torbę można jeszcze „uszlachetnić” pokrywając ją folią lub lakierem. Dzięki temu zabiegowi będzie bardziej trwała.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika