Jak ułatwić naszym przedstawicielom handlowym pracę i sprawić by ich działania zyskały na efektywności? Jednym ze sposobów jest zlecenie umawiania spotkań profesjonalistom rozmów telefonicznych z call center.

Jak pokazują badania, niezależnie od wysiłków wkładanych w szkolenia i motywacje, umawianie spotkań stanowi dla przedstawicieli handlowych pewne trudności.  Z tego względu warto zadbać, aby ten tak istotny etap w procesie sprzedaży, został powierzony doświadczonym pracownikom call center, szczególnie jeśli mowa o sprzedaży tzw. produktów złożonych, które wymagają odpowiedniego sposobu prezentacji produktu.

Wynajęcie do tego projektu call center wymaga określenia podstawowych zasad umawiania spotkań z uwzględnieniem doboru agentów do handlowców, selekcji bazy potencjalnych klientów, określeniu ram godzinowych oraz geograficznych, w których spotkania mają być umawiane. Obecnie na rynku funkcjonują profesjonalne systemy, które realizują wszystkie z wymienionych etapów, włącznie z przepływem informacji on-line. Należą do nich, m.in. systemy call center działające w chmurze obliczeniowej, które są w pełni kompleksowe i charakteryzują się ogromną skalowalnością. Klient otrzymuje dostęp do nowoczesnej aplikacji, profesjonalne wsparcie, możliwość dokonywania połączeń w konkurencyjnych cenach. Obsługa nie wymaga dużego zaangażowania z jego strony – odpowiedzialność za infrastrukturę leży bowiem po stronie dostawcy. Jedyne co klient musi posiadać to komputer z dostępem do Internetu oraz zestaw słuchawkowy.

 

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.