Kolorowe, czarno-białe, pokazujące bramy, drzwi i ogrodzenia – takie mogą być zdjęcia produktów Wiśniowskiego. Za ich uwiecznienie można zgarnąć iPoda.

Firma Wiśniowski zorganizowała konkurs dla pasjonatów fotografii… i nie trzeba być profesjonalistą. Wystarczy tylko zapał i ciekawa wizja na uwiecznienie drzwi, bram czy też ogrodzeń zamontowanych w wykończonych obiektach.

Amatorzy fotografii mogą zrobić po kilka zdjęć produktów: wizerunkowe, czyli produktu na tle domu, ogrodu, firmy czy innego budynku oraz zbliżeniowe, prezentujące detale.

Jak zawalczyć o iPoda?

Konkurs został podzielony na trzy etapy. Każdy z nich trwa miesiąc. Najlepszych z najlepszych wyłoni komisja.  Zdjęcie nie może mieć więcej niż 3 MB. Fotografie należy przesyłać na maila: [email protected].

Do kiedy się zgłaszamy?

Jeśli chcemy zdążyć na pierwszy etap to już powinniśmy chwytać za aparaty. Zdjęcia można przesyłać do 20 lipca. Zwycięzców poznamy 10 sierpnia 2012 roku.

Gdybyście jednak nie zdążyli to mamy dobrą wiadomość. Firma Wiśniowski proponuje jeszcze dwa terminy. Zdjęcia można przesyłać od 21 lipca do 20 sierpnia (zwycięzców poznamy10 września 2012 r.) oraz od 21 sierpnia do 20 września (zwycięzców poznamy 10 października 2012 r.).

Najlepsi zostaną nagrodzeni iPodami, dodatkowo ich zdjęcia zostaną opublikowane w materiałach promocyjnych firmy Wiśniowski. Więcej informacji na stronie www.wisniowski.pl.

 

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.