Hurtownia słodyczy bez wkładu finansowego

 

Zapewne znasz historie opisującą proces zdobycia fortuny „od pucybuta do milionera”?

No tak, być może na początku XX wieku taka historia mogła mieć miejsce, jednak w dzisiejszym”nasyconym” pomysłami świecie nie można zbić fortuny zaczynając od zera… A może jednak jesteś w błędzie?

Tak Drogi Czytelniku, to jest możliwe i nie mówię tylko o geniuszach informatycznych pokroju

Billa Gates’a ale o zwykłych, szarych ludziach.

Jak to zwykle na początku bywa, wszystko zaczyna się od pomysłu.Badaj otaczający Cię rynek,

wypatruj luk, w które możesz wskoczyć ze swoim biznesem a gdy nadarzy się okazja – wykorzystaj ją.

Weźmy dla przykładu hurtownie słodyczy. Na pierwszy rzut oka sprawa wydaje się z góry przegrana.

Zatowarowanie zwykłego sklepu detalicznego wymaga dużego wkładu finansowego a co dopiero

rozkręcenie hurtowni?

Fakt, ale możesz tę hurtownie uruchomić w świecie, który istnieje ale którego nie możemy

dotknąć – w internecie.

Oczywiście musisz zawiązać odpowiednie kontakty z dostawcami i hurtowniami spożywczymi stacjonarnymi.

Najlepiej jeśli będziesz mógł zaopatrywać się w towar blisko miejsca Twojej pracy, wtedy nie będzie kłopotu z natychmiastowym sprowadzeniem zamówionego już przez klienta towaru.

Wykorzystaj cudowną moc internetu, stwórz przyjazną dla klientów domene, negocjuj kredytowy termin płatności u swoich dostawców, zapłacisz im za towar kiedy odbierzesz gotówkę od swojego klienta.

W ten sposób właściciel sklepu spożywczego, który wejdzie na Twoją stronę i wygodnie zamówi towar przez internet nawet nie zorientuje się, że kupuje u mikro sprzedawcy a nie w hurtowni spożywczej zatrudniającej wiele osób.

W czasach kiedy duża część zakupów przenosi się do internetu ludzie chętnie wybierają

nowoczesne i wygodne rozwiązania. W sprzedaży detalicznej ceny towarów np. na aukcjach internetowych z reguły są niższe niż te w sklepach tradycyjnych. Przy sprzedaży hurtowej ta zasada niekoniecznie ma potwierdzenie, jesteś kolejnym punktem w łańcuchu sprzedaży prowadzącym do ostatecznego klienta detalicznego. Twój klient prawdopodobnie mógłby kupić ten sam towar u bezpośredniego, stacjonarnego hurtownika w niższe cenie, jednak dzięki działalności w sieci zyskujesz

praktycznie nieograniczony zasięg terytorialny (przesyłki kurierskie), wygodę składania zamówień (aplikacja oscommerce, przelewy internetowe, śledzenie przesyłek etc.) oraz 24 godzinny dostęp do oferty. Te aspekty połączone ze sobą w całość pozwolą Ci walczyć na rynku sprzedażowym

z gigantami handlowymi jak równy z równym

E hurtownia czy sklep internetowy to szansa na spełnienie marzeń o swoim biznesie, wykorzystaj ją

dopóki rynek nie zapełni się w 100%!

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika