Rynek odzieżowy w Polsce z roku na rok ma się coraz lepiej. Nowe pracownie uznanych na świecie projektantów mody powstają jak grzyby po deszczu. Ich klientami nie są już wyłącznie osoby zamożne i znane osobistości, ale coraz częściej „normalni” ludzie.

O tym, że potencjał naszego rynku rośnie świadczą też salony otwierane przez największe domy mody świata. Do niedawna można było tylko pomarzyć o wybraniu się na zakupy do Gucciego, Hugo Bossa, Gerarda Darela, YSL czy Soni Rykiel. Teraz jest to możliwe, w szczególności odwiedzając nowe miejsca na mapie stolicy. Również ekskluzywne marki odzieżowe zagościły na dobre w najlepszych galeriach handlowych. Standardem w portfolio takich galerii jest obecność Trussardi, MaxMara, Massimo Dutti, Karen Millen, czy Lacoste.

Wiele kobiet, ale także coraz częściej mężczyzn odwiedza wspomniane sklepy w poszukiwaniu inspiracji, by namacalnie obcować ze światem wielkiej mody. Przymierzyć najmodniejsze sukienki, spódnice znanego projektanta, czy zobaczyć się w bluzce widzianej w najnowszych magazynach modowych to marzenie każdej kobiety. Niestety na przeszkodzie do zakupu często staje cena, która we wspomnianych butikach zaczyna się od kilkuset złotych. Czy trzeba jednak rezygnować z takich marzeń ? Okazuje się, że niekoniecznie.

W polskim internecie powstało kilka butików online, oferujących najlepsze marki odzieżowe w myśl idei second hand, gdzie za kilkakrotnie mniejsze ceny można stać się posiadaczem wyjątkowej kolekcji. Można znaleźć w nich prawdziwe perełki, także tych marek, które na polskim rynku jeszcze nie są dostępne w licencjonowanej dystrybucji. Właścicielką jednego z takich sklepów jest Wioletta Połeć, dla której moda i możliwość jej kreowania to nie tylko hobby, ale też pasja, którą realizuje poprzez prowadzenie butiku i fan page`a dla stałych klientów.

– Pomysł z prowadzeniem butiku online pojawił się dość nagle – mówi Wioletta Połeć, właścicielka. Gdy zadzwoniła do mnie wcześniejsza właścicielka Agnieszka Bzdyra – Maciorowska, nie wahałam się nawet przez moment. Jej losy zawodowe skierowały ją w inne obszary działalności, a praca włożona w promocję i rozpoznawalność marki nie mogła pójść na marne. To chyba jedyny sklep vintage online, który został zauważony przez miesięcznik „Twój Styl”, jako jedna z ciekawszych stron polskiego internetu dla kobiet. Sklep dla prawdziwych Fashionistek. – Obecnie pracuję nad zmianami w wizualizacji sklepu, poprawą przyjaznej obsługi serwisu i poszerzaniem portfolio dostępnych marek. Kluczem doboru oferty jest jej unikalna wartość estetyczna i co najważniejsze oryginalność rozumiana dwojako. Każda sztuka odzieży weryfikowana jest pod kątem oryginalności producenta, podróbkom mówię stanowcze nie. Oryginalność to też wyjątkowość, gdzie każdy egzemplarz w sklepie jest jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny. Nie lubię nierozsądnej konsumpcji, dlatego zachęcam do powtórnego odkrycia piękna i własnego stylu w rzeczach używanych. Second hand i recykling odzieżowy to już nie obowiązek, to gorący trend w modzie.

Podobnych sklepów w przestrzeni internetowej jest kilka, a każdy ma swoją specyfikę i kierowany jest, w pewnych obszarach, do innego klienta. Mimo, że ceny, które oferują są wyższe niż w klasycznych lumpeksach to w zamian dostaje się gwarancję jakości, możliwość zwrotu, oryginalność i oszczędność czasu.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.