Czym właściwie jest pozycjonowanie stron internetowych? Jak powszechnie wiadomo pozycja strony w wynikach wyszukiwania jest ściśle uzależniona od ilości linków prowadzących do tej strony z innych stron w sieci. Nie mogą to jednak być byle jakie linki. Chodzi o linki z odpowiednimi anchorami czyli odpowiednim tekstem zakotwiczenia. Jeśli np. chcemy aby nasza strona była widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania na hasło seriale musimy zadbać o to aby na jak największej ilości stron pojawiły się linki do naszej strony w postaci klikalnego słowa seriale prowadzącego do naszego serwisu www. Pytanie brzmi jednak jak to osiągnąć?

Można oczywiście działać na własną rękę i kontaktować się z właścicielami innych stron prosząc o zamieszczenie linka do naszej strony z anchorem seriale. Problem polega na tym, że raczej nikt nie będzie tego chciał zrobić bezinteresownie i skończy się na tym, że za link taki będziemy musieli zapłacić albo w zamian umieścić link na naszej stronie. To drugie rozwiązanie jest o tyle niekorzystne, że „osłabia” naszą stroną pod kątem pozycjonowania. Można też korzystać ze stron takich jak katalogi internetowe i precle, gdzie linki można zamieszczać często za darmo, ale ich moc pozycjonerska i jakość pozostawiają zazwyczaj wiele do życzenia.

Z reguły kończy się więc na skorzystaniu z usług firmy pozycjonerskiej. Jednak jak właściwie takie firmy pozycjonują strony internetowe? Otóż nie robią one nic nadzwyczajnego. Po prostu dobra firma pozycjonerska posiada bogate zaplecze własnych stron www. Często jest to nawet kilkaset stron o wartości nieporównywalnie większej niż katalogi czy precle. Firmy SEO zamieszczają linki do naszego serwisu na swoich stronach zapleczowych, linki mają postać frazy, na którą chcemy się wypozycjonować i w zasadzie sprawa załatwiona. Moim skromnym zdaniem, korzystanie z usług firm SEO nie jest więc niczym innym jak kupowaniem linków od tychże firm…

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.