Polskie banki coraz mocniej walczą o klientów. Szczególnie interesującą i potencjalnie zyskowną grupą są te osoby, które nie posiadają jeszcze konta lub noszą się z zamiarem otwarcia kolejnego. To właśnie w tę grupę klientów wymierzone są ostatnie działania marketingowe – promocje i oferty specjalne, mające zainteresować nowych klientów. Warto przyglądnąć się nowym promocjom, które oferują rachunki dbnet i ekonto.

Gadżety i drobny sprzęt komputerowy – to elementy, które wykorzystywane są w promocjach banków najczęściej. Nie inaczej jest w przypadku nowej promocji konta internetowego dbnet, do którego dodawany jest głośnik bezprzewodowy. Czy to się bankowi opłaca? Oczywiście, że opłaca – warunkiem otrzymania prezentu jest utrzymanie odpowiedniego salda na rachunku. Bank przekalkulował, w jakim czasie wydatek poniesiony przez niego na głośnik zwróci się (i jaka kwota na koncie klienta jest do tego niezbędna) i wszystko zapisał w regulaminie. Jeśli ktoś zamierza otworzyć konto i normalnie z niego korzystać, faktycznie może na promocji zyskać.

Podobnie rzecz się ma z promocją mBanku. Teraz młodzi ludzie otwierający ekonto mogą wypłacać pieniądze ze wszystkich bankomatów bez dodatkowych opłat. Po roku promocja wygasa, a klienci, którzy przyzwyczają się do tego wygodnego rozwiązania będą mogli wykupić pakiet darmowych wypłat za 5 zł miesięcznie. Zapewne wielu tak zrobi, dlatego bank może liczyć na spory zarobek po okresie promocji.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika