Czy Ty też myślisz, że spoty reklamowe emitowane na ekranach ledowych szpecą Twoje miasto? A może wręcz przeciwnie, preferujesz tę formę promocji wizualnej od krzykliwych banerów i wielkoformatowych plakatów przyczepianych niemal w każdym dostępnym miejscu?

Na reklamowy ekran skarżą się, narzekają nawet ludzie, którzy mieszkają kilkaset metrów dalej. „Czujemy się jak na przesłuchaniu, kiedy ktoś świeci nam lampą w oczy” – denerwują się. Na jasno świecące ekrany skarżą się również kierowcy. Władze miast i policja sprawdzają ekrany umieszczone przy ruchliwych skrzyżowaniach ze względu na ich negatywny wpływ na prowadzenie pojazdów. Kiedy zapytamy przypadkowego przechodnia, czy czy podobają mu się telebimy, w odpowiedzi najczęściej usłyszymy „nie”. Jednak większość z nas ma przyjemne skojarzenia z niesamowitym widokiem przepełnionych neonami, telebimami i świecącymi reklamami Piątej Alei w Nowym Jorku, ulic Tokio lub Szanghaju. Wydaje się, że takie widoki są piękne wszędzie, tylko nie na ulicach naszych miast. Niech świecą w okna innym, ale nie nam. Taka to już chyba polska mentalność…

Zewnętrzna reklama wizualna jak wszystko stale ewoluuje i nastawiona jest na wywoływanie tzw. efektu „WOW” u swoich odbiorców. Tradycyjne banery, plakaty czy kartonowe tablice nie wystarczają już reklamodawcom. Nadchodzi czas efektownych multimedialnych spotów wyświetlanych na ledowych ekranach. Czy nam się to podoba czy nie, jest to przyszłość marketingu. Nie ma wątpliwości, że reklama wizualna ma ogromny wpływ na nasz dzisiejszy świat i pomimo wielu innych źródeł dotarcia do klienta, ta forma identyfikacji wciąż jest jedną z najbardziej popularnych i masowo wykorzystywanych na całym świecie.

Multimedialne filmy reklamowe są jednym z najlepszych sposobów dotarcia do nowych klientów i jestem przekonany, że coraz częściej będą wykorzystywane do prezentacji nowych produktów i usług. Najważniejszą kwestią pozostaje tylko takie umieszczenie telebimów, aby nie przeszkadzały ludziom mieszkającym w pobliżu i w efektowny sposób przyczyniały się do poprawy wizualnej strony naszych miast.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.