W dziedzinie kupna-sprzedaży nieruchomości w naszym kraju można odnotować różne okresy od tych najbardziej aktywnych w tej dziedzinie, w latach 2004-2007, kiedy to sprzedawało się praktycznie wszystko na pniu, do czasów obecnych kiedy to bardzo trudno jest sprzedać cokolwiek, a średni okres sprzedaży poszczególnych nieruchomości wydłuża się nawet do 3-4 lat. Obecna sytuacja jest spowodowana kilkoma czynnikami, na większość z nich sprzedający nieruchomości nie mają wpływu – jak chociażby na nieufność banków w stosunku do wnioskodawców kredytowych, jak też nieufność osób posiadających określone środki finansowe co do inwestowania w nieruchomości w tak niepewnych czasach.

Osoby, które mają do sprzedania nieruchomości, muszą koniecznie w jak najszerszym zakresie zamieszczać swoje ogłoszenia nieruchomości wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, by dotrzeć do potencjalnych chętnych na zakup ich nieruchomości. Od już dość dawna najskuteczniejszym medium w dziedzinie reklamowania oferowanych do sprzedaży nieruchomości jest Internet, można tam w szybki sposób zarówno zamieścić ogłoszenie, jak też znaleźć interesujące nas – jako kupujących – oferty. Zarówno małe, lokalne portale, jak i te największe, specjalistyczne, oferujące setki tysięcy ofert nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży są bardzo często odwiedzane przez osoby poszukujące atrakcyjnych, odpowiadających im nieruchomości.

Internet przebija znacząco inne media, takie jak radio, telewizja czy prasa, gdzie ogłoszenia nieruchomości są na pewno droższe w emisji, ponadto niekoniecznie bardziej dostępne dla szerokiej rzeszy klientów. Reklama na przykład emitowana w radio jest co pewien czas, jeśli w nieodpowiednim momencie będziemy słuchali reklam radiowych, nie mamy szans na natrafienie akurat na daną reklamę mówiącą o nieruchomości. Podobnie jest z prasą – jeśli w lokalnej gazecie zamieścimy na przykład ogłoszenie o nieruchomości na sprzedaż, tez klienci muszą trafić konkretnie na dany egzemplarz, w innej sytuacji nie będzie nasze ogłoszenie dla nich osiągalne.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.