Istotny wpływ na jakość oraz odporność na warunki atmosferyczne ma sposób wyrobu ogrodzenia jak też technologia łączenia poszczególnych jego elementów, do którego powszechnie stosuje się spawanie. Wpisując w przeglądarkę hasło „ogrodzenia Wrocław” wyświetli się wiele firm parających się spawaniem ogrodzeń, jednak spawanie spawaniu nie równe.

            Okazuje się, że miejsca łączenia poszczególnych części ogrodzenia podatne są na korozję pomimo stosowania odpowiednich środków konserwujących i zabezpieczających, wynika to z tego że podczas spawania punktowego powszechnie zresztą stosowanego, w miejscu spawu powstają szczeliny w których zbierająca się wilgoć powoduje powolną korozję. Są bardzo trudne do osuszenia, co sprawia iż pomimo malowania środkami zabezpieczającymi korozja i tak atakuje od środka.

Spowodowało coraz powszechne stosowanie spawania obwodowego, wpływa ono co prawda na zwiększenie kosztów a co za tym idzie i ceny jest jednak doskonałym sposobem na eliminowanie powstawania szczelin w miejscach łączenia dzięki czemu nie ma problemu związanego z uciążliwą korozją tych miejsc. O skuteczności metody świadczy fakt, iż wiele firm ogrodzenia Wrocław na tak wykonane wyroby dają 20-letnią gwarancję, w celu zabezpieczenia elementy ponadto malowane są proszkowo.

Technologia spawania obwodowego stosowana jest zarówno w produkcji ogrodzeń metalowych jak i kutych, dzięki niej powstają panele, przęsła i parkany ogrodzeniowe stosowane w prywatnej zabudowie jak również wykorzystywane do grodzenia obiektów przemysłowych, sportowych, magazynowych czy publicznych. Zapewnienie odporności antykorozyjnej wpływa nie tylko na żywotność i trwałość ogrodzenia ale  posiada decydujące znaczenie dla jego walorów estetycznych.

            Poza samą technologią łączenia należy zabezpieczyć również metalowe elementy ogrodzenia już w fazie jego wykonywania przed działaniami warunków atmosferycznych, najlepsi producenci ogrodzenia Wrocław zaczynają od oczyszczenia i odtłuszczenia detali składających sie na całość, następnie są one powlekane warstwą farby antykorozyjnej lub poddawane ocynkowaniu ogniowemu i na koniec malowane proszkowo.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.