Coraz więcej firm zaczyna używać fanpage’a facebooka do promowania swojej działalności. Wiele kliknięć w „lubię to”, nawet jeżeli czasami trudne jest do spieniężenia, świadczy dobrze o usługodawcy albo producencie. Rzesza zadowolonych osób z pewnością pomaga przy wyborze naszego przyszłego zleceniobiorcy.

Czasami jednak klikając w link i lajkując wszystko jak leci zapominamy o kwestii naszej prywatności. Czy na prawdę warto udostępniać firmie informacje o nas w zamian za profity? Czasami tak, czasami nie, zależy to wszystko od sytuacji. W przypadku niektórych, zwłaszcza dużych firm nie warto klikać – nie będziemy mieli okazji czerpać z tego żadnego profitu. Jeżeli jednak chodzi o małe i średnie firmy – tutaj sytuacja wgląda inaczej (chociaż i większym się zdarza zaproponować promocję jak np kiedyś marce sklepów Reserved).

Za polubienie strony na Facebooku często czekają nas dodatkowe upusty i rabaty. Za kliknięcie na fanpage’u biura tłumacza przysiegłego w szczecinie otrzymamy 5% rabatu na tłumaczenia a niska cena i tania usługa procentują zwiększeniem ruchu i klientów. Jest to zysk dla obu stron: klient zyskuje niskim nakładem pracy upust, w tym wypadku tłumacz: staje się wiarygodnym podmiotem.

W innych przypadkach, możemy liczyć na inne profity, takie jak szybką realizację naszego zlecenia profesjonalnej usługi, dodatkową kopię lub odpis albo inne. Każdy z osobna musi podjąć decyzję czy warto, czy nie. Zależy to wszakże od konkretnych wartości dodatnich które otrzymamy i czy poziomie prywatności który chcemy zachować

 

 

O autorze

Tłumaczenia przysięgłe języka angielskiego w szczecinie

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.