Jak promować swój small business w internecie

Rozpoczniemy od kilku wskazówek, jak można zwiększyć ruch na twojej stronie firmowej umieszczonej w wyszukiwarce za pomocą optymalizacji, social media oraz marketingu nastawionego na zapotrzebowania klienta.

Ruch na stronie jest uzależniony od zajmowanego miejsca w Google

Boty przeglądarki Google posiadają, tą wadę, że nie indeksują wszystkich stron od razu. Jednakże to nie wadzi, aby konsument nie pojawił się na stronie. Jeśli wpisze adres strony, to ona będzie widoczna. Tylko konsument poszukując usługi, a nie konkretnej strony, to jeżeli strona nie jest za indeksowana, to nie pokaże mu się. Zaindeksowanie witryny teraz musi być najważniejsze. Przeprowadza się, to za pomocą kilku technik: RSS, katalogi firmowe a także odnośniki z innych stron, na które zaglądają często roboty.

Budowanie lepszego Web Site

Konsument jest wybredny, jeżeli witryna będzie słabo intuicyjna, to potencjalny klient zrazi się do niej i będzie ją omijał kolejnym razem, jeżeli taką spotka. Witrynę należy budować, tak aby była przyjazna dla klienta. Klient musi mieć pod palcem każdą jedną informacje, której poszukuje np.: dane adresowe, usługi, profil działalności firmy, rodzaj doświadczenia.

Reklama w internecie

Jest to najważniejsza kwestia dla strony firmowej. Przygotowana strona pod wybrane wyrażenia kluczowe daje możliwość na skuteczną kampanie reklamową w internecie. Kampanię reklamową w internecie można przeprowadzić na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest pozycjonowanie wyrażeń kluczowych, które wyskakują rezultatach organicznych. Drugą możliwością jest kampania Ad Words. Ona jest uzależniona od możliwości finansowych, jakie mogą przeznaczyć firmy na skuteczne wypromowanie się w internecie za pomocą tej usługi. Ad Words daje dużo możliwości tylko w tzm momencie, kiedy pieniędzy na promocję w internecie będzie dużo. Środki na kampanię reklamową muszą być liczone w tysiącach, jeżeli firma myśli być konkurencyjna. W przypadku typowego pozycjonowania pieniądze na reklamę będą uzależnione tylko od poziomu trudności frazy na, którą jakaś spółka myśli zaistnieć w przeglądarce.

Brak świadomości szefów, niektórych przedsiębiorstw, co daje wysoka pozycja w internecie, jest mały. Nie da się ukryć, że jest to poważnym błędem z ich strony. Reklama w internecie cały czas rozwija się. Widać jak w kolejnych latach przyśpiesza. Jej możliwość wzrostu jest bardzo obiecująca na Polskim rynku przeglądarek, a że liczy się tylko jedna – Google, to jako właściciel firmy, musisz wszystko uczynić, by być w niej numerem jeden.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika