Konkurencja na rynku handlowym jest bardzo duża. Mniejsze i większe sklepy robią więc, co mogą, aby przyciągnąć jak największą rzeszę klientów. Te największe i najlepiej zorganizowane zatrudniają speców od marketingu, którzy fachowo zajmują się promocją danych sklepów i dyskontów.

Bardzo duże znaczenie ma z jednej strony dobra, zapadająca a w pamięć reklama telewizyjna czy radiowa. Jednak sama reklama nie wystarczy. Idealna sytuacja jest wtedy, kiedy działania marketingowe prowadzone są wielopłaszczyznowo. Z jednej strony mamy więc do czynienia z odpowiednio skuteczną reklamą telewizyjną, z drugiej jest ona w wzbogacona kolejnymi działaniami o szerokim zasięgu. Przykładem może więc być z np. Tesco, w którego działaniach promocyjno- marketingowych znajduje się z jednej strony reklama telewizyjna, a z drugiej wzbogacająca ją, dobrze skomponowana Tesco gazetka promocyjna.

Bardzo ważne jest także odpowiednie oznaczenie sklepu. Istotną rolę odgrywają więc duże, przydrożne reklamy. Aby właściwie pełniły one swoją rolę muszą być jednak czytelne i dokładnie wskazywać, jak w łatwy sposób dojechać do danego sklepu.

Tesco gazetka promocyjna jest sporym uszczegółowieniem reklamy. Możemy w niej znaleźć informacje na temat dostępnych artykułów oraz obowiązujących promocji zarówno stałych, jak i czasowych. Aby wydawanie takiej gazetki miało sens szeroki musi być zakres jej odbiorców. Jest ona dostarczana więc mieszkańcom wszelkich większych miast i miejscowości, w których znajdują się sklepy Tesco oraz tym zamieszkującym okoliczne miasteczka i wioski. Do gazetki Tesco mamy także nieograniczony dostęp przez Internet. Aby zapoznać się z jej ofertą musimy tylko wybrać lokalizację sklepu, do którego zamierzamy udać się na zakupy. Sklepy Tesco różnią się bowiem pomiędzy sobą powierzchnią, a co za tym idzie dostępnością artykułów. Przekłada się to także na różnice w wydawanych przez nie gazetkach i oferowanych przez nie artykułach w promocyjnych cenach. W gazetce takiej znajdziemy więc szczegółowe informacje na temat czasu i miejsca obowiązywania danej oferty.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.