Marzeniem każdego speca od promocji jest stworzenie takiej reklamy, która ludzie sami będą chcieli oglądać. W praktyce nie jest to nierealne – wystarczy dobry pomysł na grę flash. Gry reklamowe wykonane w tej technologii cieszą się dużym zainteresowaniem, a internauci potrafią grać w nie godzinami, bardzo często nie tylko oglądając przy tym logo sponsora, ale także poznając zalety produktu.

Wystarczy stworzyć odpowiednią grę. Samo wykonanie flasha z reguły zajmuje co najwyżej kilka dni, ale żeby osiągnąć sukces trzeba mieć dobry, przemyślany i dopracowany pomysł. Na przykład jeżeli sprzedajemy owoce, możemy obsadzić gracza w pozycji barmana miksującego na czas wieloskładnikowe koktajle owocowe dla zombie.

Taka gra flash powinna nie tylko dobrze przekazać informacje o zaletach produktu (są zdrowe), ale także nawiązywać do aktualnych trendów (ostatnio zombie i wampiry stały się jednymi z popularniejszych bohaterów popkultury). Ważne jest to, żeby w procesie tworzenia gry flash zadbać nie tylko o odpowiedni scenariusz, ale też o szatę graficzną , która będzie korespondować z naszą marką i będzie atrakcyjna dla użytkowników.

Oczywiście tworzenie gier flash nie jest nowym wynalazkiem. To cześć szerszego trendu w marketingu, który nazywany jest advergamingiem.  Advergaming, czyli tworzenie gier reklamowych został wymyślony jeszcze przed era technologii flash. Ale to właśnie flash, a ostatnio także Facebook obniżyły koszty przygotowania gier reklamowych i przyspieszyły ich promocje.

Jak grzyby po deszczu powstają serwisy zbierające gry flash – w tym także te reklamowe. Możemy zamieścić naszą advergame w jednym z nich lub skorzystać z możliwości promocji w mediach społecznościowych albo na forach internetowych, najczęściej gry nie potrzebują żadnej większej promocji, by użytkownicy szukają ich sami.

 

gry  wymagają myszki lub touchpada

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika