Na podstawie analizy przeprowadzonej przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, platforma SMSAPI.pl otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”.

„Firma Przyjazna Klientowi” to inicjatywa, której celem jest poprawa jakości obsługi Klienta. Organizator Programu, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, posiada własne zaplecze badawcze, co pozwala na samodzielną weryfikację firm ubiegających się o ten tytuł. SMSAPI pozwala na masową wysyłką SMS, przeprowadzaniem kampanii SMS i mierzeniem ich skuteczności.

Dzięki platformie można również wysyłać MMS i VMS, aby dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Platforma SMSAPI.pl, marka firmy ComVision, otrzymała indeks „Firmy Przyjaznej Klientowi” na poziomie 96%. Jest to jeden z najwyższych wyników uzyskanych w ramach realizowanych do tej pory badań przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, SMSAPI.pl plasuje się w czołówce firm, które w 2012 roku ubiegały się o godło „Firma Przyjazna Klientowi”.

Wyniki badania pokazały, że SMSAPI nie ma w zasadzie niezadowolonych klientów. Również w wymiarze prawdopodobieństwa rekomendacji platforma do prowadzenia kampanii SMS została bardzo wysoko oceniona. Aż 73% klientów jest gotowa zdecydowanie polecić usługi platformy do masowej wysyłki SMS swoim partnerom biznesowym lub znajomym.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest na podstawie rzetelnych badań Customer Experience, czyli całości wrażeń, jakich doświadcza Klient podczas komunikacji z firmą.

Godło przyznane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania to kolejne potwierdzenie wysokiego standardu usług oferowanych przez profesjonalną bramkę SMS SMSAPI.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika